VG Verf en Wonen geeft de beste service aan zijn klanten en jouw woning
410
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-410,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Klant is koning

VG Wonen onderscheidt zich door de klantgerichte aanpak en zeer persoonlijke benadering van de klant. Vedat: “Schilderen, behangen, het aanbrengen van raamdecoratie, inclusief opmeten en ophangen van gordijnen doen we zelf.

 

Voor de vloeren en de buitenzonnewering hebben wij onze partners, eveneens vakmensen. Wij hebben een uitstekende band, allemaal een opleiding gevolgd en zijn gediplomeerd. Op school leerden we hoe alles te behandelen maar de kneepjes van het vak leer je daarna in de praktijk.

 

Ikram: Als mensen b.v. onzeker zijn over aanschaf van een bepaald product of toepassing of omdat ze niet weten wat ze precies nodig hebben, leggen wij uit, welke keuze voor hen het beste is en wat ze precies nodig hebben, zonder afdwingen natuurlijk. We staan altijd klaar voor de klant. Mochten wij op een vraag geen antwoord weten, gaan we te rade bij specialist of vertegenwoordiger. Hier gaat niemand naar buiten zonder een oplossing, zelfs al vinden we die niet bij ons in de winkel. Je moet er altijd voor zorgen dat klanten terugkomen. Persoonlijk denk ik breed.

Ons uitgangspunt: ‘Hoe zou ik zelf benaderd willen worden’. Er wordt hier gewerkt vanuit het hart, ons gevoel moet goed zijn. Ook de doe-het-zelver wordt bij ons met veel plezier geholpen en van advies voorzien. Vedat en ik letten ook goed op, zodat we van elkaars doen en laten op de hoogte zijn. Ik schrijf altijd alles op, verzorg de administratie en zorg ervoor dat afspraken keurig worden nagekomen. Een snelle aflevering/afwikkeling, als iemand iets besteld heeft of wat gedaan wil hebben, vinden wij ook belangrijk. De klant is nu eenmaal koning”.